Coldforged
Gå tilbake   Coldforged > Offentlig > Avstemninger
Oppdater denne siden Server transfer
Vis resultat av spørreundersøkelsen: Ønsker du at Coldforged skal bytte server?
Ja, jeg ønsker at Coldforged bytter server. 32 46,38%
Nei, jeg ønsker at Coldforged skal holde seg på Al'Akir. 11 15,94%
Det er det samme for meg, jeg følger guildet uansett. 20 28,99%
Jeg er usikker og klarer ikke bestemme meg. 6 8,70%
Antall stemmer: 69. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
(#1)
Gammel
Aelina sin avatar
Aelina Aelina er ikke aktiv
Forge Master av Coldforged
Tank Leader

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Server transfer - 13-01-10, 22:43

Grunnet de lange køene for å komme seg på serveren og deretter måtte humpe instance dører i tillegg har det blitt uttrykt ønske fra mange hold om at Coldforged bytter server.

Målet med denne avstemningen er å se an stemningen for en server transfer.

Før dere svarer er det et par ting dere må vite:
  • Bytte av server vil skje under en Free Character Move og vil derfor ikke koste IRL penger
  • Serveren vi bytter til vil være en PvP server slik som Al'Akir og befinne seg i en annen Battlegroup
  • Den vil høyst sannsynlig ha ingen login-kø og en balansert Alliance/Horde ratio
  • Vi kan ikke transferre som et guild, dette må gjøres individuelt av alle som ønsker å transferre
  • For at en Guild Master skal få transferre må guildet disbandes eller Guild Master ranken gitt til en som ikke blir å transferre. Dette vil si at vi ikke kan ta tabbene i guildbanken med oss (koster ca 10k gull til sammen). Dere som har alts med egne guildbanks må være klar over dette

Vær ærlig og velg alternativet som passer for deg. Husk, dette påvirker alle i guildet, så vi ønsker at alle medlemmene i Coldforged svarer på denne undersøkelsen.

You can't spell "AWESOME!" without "Aelina".

Sist endret av Aelina; 13-01-10 kl 22:48.
(#2)
Gammel
Aelina sin avatar
Aelina Aelina er ikke aktiv
Forge Master av Coldforged
Tank Leader

Sted: Tromsø
13-01-10, 22:48

Merk at denne avstemningen stenger 17-01-10 kl 22:47.

You can't spell "AWESOME!" without "Aelina".
(#3)
Gammel
Snik sin avatar
Snik Snik er ikke aktiv
Offiser av Coldforged

Sted: Alta
13-01-10, 23:07

Folkens, det er ekstremt viktig at dere avgir deres stemme så vi får et korrekt bilde på hva alle guildets medlemmer synes om dette. Det vil være særdeles kjipt å eventuelt transferre bort, for å så oppdage at 10 stk ble igjen av ukjent grunn.
(#4)
Gammel
Device sin avatar
Device Device er ikke aktiv
Medlem av Coldforged

13-01-10, 23:41

Hoho.. 50-50 sjanse for at noe slikt lykkes og alle er fornøyde på andre siden. Drøyt å i det hele tatt ta til vurdering noe som har 50-50 sjanse for å ødelegge hele guilden. Drøyt.
(#5)
Gammel
Akilinik sin avatar
Akilinik Akilinik er ikke aktiv
Medlem av Coldforged

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Arendal
13-01-10, 23:45

Al'Akir er en slitsom server å være på, men...oboy, kommer dette til å gå bra?

However beautiful the strategy, you should occasionally look at the results.

R.I.P. Rogues 2004 - 2008
(#6)
Gammel
Tupzy Tupzy er ikke aktiv
Offiser av Coldforged

Sted: Trondheim
14-01-10, 00:00

Vurderingen kommer av at vi har fått masse hendvendelser og spørsmål om dette den siste tiden. Så da tar vi og sjekker nøyere om dette er noe som kan være aktuelt å gjøre, om det kan gjennomføres, og om vi faktisk vil flytte på oss. Derfor, og jeg spesifiserer igjen, er det utrolig viktig at flest mulig faktisk gir sin stemme i denne saken.

Tupzy - Draenei Hunter of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Choie - Human Paladin of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Slackman - Draenei Shaman of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Topzy - Night Elf Death Knight of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Vorena - Human Warlock of Coldforged, Auchindoun (PvP)

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Albert Einstein
(#7)
Gammel
Ruzpicket sin avatar
Ruzpicket Ruzpicket er ikke aktiv
Medlem av Coldforged

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Bergen
14-01-10, 00:01

Al'Akir er en slitsom server hver gang nytt content kommer, men servertransfer er ofte guildbreakers.

Det bør være mer enn 51% som er for transfer før dere vurderer å flytte.

Jeg må tenke på dette noen dager før jeg stemmer

jeg har og alt med egen guildbank, kjøpte nylig 2500g tabben, men det er beside the point
skal alltids greie meg

Laggen, det er mellom kneet og ankelen det -
(#8)
Gammel
Knaline sin avatar
Knaline Knaline er ikke aktiv
Medlem av Coldforged

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Larvik
14-01-10, 00:20

At det er 50/50 sjanse for å ødelegge guildet ved å flytte kan jeg skjønne hvis man flytter uten å ha med seg størsteparten av medlemmene, men hvis 90% blir med over ser jeg ikke noen grunn til at det ikke skal gå..

Men det er jo derfor det nå etterlyses tilbakemelding fra alle, så man kan se ann situasjonen, og ta en avgjørelse i etterkant.

Selv så har jeg lenge vært lei av køer og skit hver bidige gang det kommer noe nytt, jeg ser ikke noen grunn til å bli værende når jeg kan få akkurat samme innholdet, uten problemene på en annen server.

/bye Val'anyr, Hammer of the Ancient Kings
(#9)
Gammel
Device sin avatar
Device Device er ikke aktiv
Medlem av Coldforged

14-01-10, 00:28

90% her og 90% meg der. Det er ikke viktigst om det er majoritet. Det viktigste er HVEM og HVA du mister ved transferen. Ti nøkkelspillere av en totalmasse på 100 spillere og så mener du at det fortsatt er en suksess? Sett at man mister lederspiller, sosial supermann, ekstremraider, pro spilleren, theorycrafteren - alle en del av det som former CF. De er ikke bare tall som kan fylles av nye initiates de personene. Hva om 10 av de mest aktive raiderne nekter? De som har spilt på Alakir siden tidenes morgen og har en sosial krets i andre AA guilds. 10 av vår 30-spiller raidmasse?

Ikke kom med prosenter her. Et flertall har lite til ingenting å si i en slik avgjørelse om essensen fordufter.
Skal du ha statistikk så feiler 80% av alle omleggingsprosjekt i næringslivet.

For øvrig - det tredje valget i pollen må ikke tolkes som til favør av første valg. Det er bare formulert til favør. Ikke helt heldig.

Sist endret av Device; 14-01-10 kl 00:34.
(#10)
Gammel
Tupzy Tupzy er ikke aktiv
Offiser av Coldforged

Sted: Trondheim
14-01-10, 00:31

Det 3. valget er for spillere som ikke bryr seg om hvilken server de spiller på, så lenge de spiller med Coldforged.

Edit: Hvor finner du den statistikken hen Tommy? Prøvde Google meg frem til det, men fant ikke noen ting. Vet tallet er relativt høyt, men det hørtes mye ut med 80%.

Edit 2: Mister vi "essensen" av guildet drar vi jo selvsagt ikke. Alle de spørsmålene som blir stilt er ting vi allerede har diskutert at vi MÅ ha svar på før vi eventuelt begynner selve prosessen med om vi virkelkig skal flytte på oss. Dette er en undersøkelse for å få svarene på alle disse spørsmålene og legge grunnlaget for denne videre prosessen hvis det blir noen.

Tupzy - Draenei Hunter of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Choie - Human Paladin of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Slackman - Draenei Shaman of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Topzy - Night Elf Death Knight of Coldforged, Auchindoun (PvP)
Vorena - Human Warlock of Coldforged, Auchindoun (PvP)

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Albert Einstein

Sist endret av Tupzy; 14-01-10 kl 00:51.
Stengt tråd

Coldforged > Offentlig > Avstemninger

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

vBulletin 3.7.2 © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com